Heb je hier nog genoeg budget voor? Hou er rekening mee dat hij nu heel duur gaat zijn en waarschijnlijk 2 transfers nodig gaat hebben om hem in jou ploeg te krijgen.
Bekijk of je dan niet in de problemen komt met transfers voor de Waalse klassiekers etc.
In ieder geval zou ik wachten tot na de strade.
Le samyn is een niet WT koers dus minder punten.
Je kan ook de gok maken dat hij de strade gaat rijden en dan zet je hem er nu al in.
Strade zou uitgesloten zijn volgens ploegleiding. Maar ja, Vdp's wil =...
Ik zou de transfer laten en aan je planning houden. Vergelijk even hoeveel punten je in beide gevallen zou behalen en of de eventuele winst een transfer rechtvaardigt.
Dat bedoel ik. Heb toch het gevoel dat hij gaat starten in de strade om zichzelf al eens te meten tegenover Poggi. Pidcock start ook in de strade en rijdt daarna de Tirreno. Als Mathieu morgen toch al richting Italië vertrekt, waarom niet? 😏
Je bent sowieso de klos door hem niet van bij de start te nemen, iedereen wist toch dat mvdp het niet bij 4 klassiekers ging houden die laat gewoon nooit te ver vooruit in zijn kaarten kijken.
Tegelijk weet iedereen dat hij zich hoe langer hoe moeilijker kan opladen voor kleine wedstrijden. Als E3 niet de mini-rvv zou zijn dan zou hij zelfs die laten schieten gok ik. Hij rijdt Samyn alleen maar omdat het regent in Spanje. En dat kon je niet voorspellen.
Desalniettemin was niet starten met Vdp een risico omdat je dan weinig flexibiliteit hebt met je transfers.
Gaat Matthieu de Strade rijden of niet? Ik denk dat alleen hij het weet.
Reken er wel op dat
hij een oud-winnaar is
hij toch al in Italië zit voor Tirreno (100km tussen Siena en de start van Tirreno)
de rest van de ploeg van Strade naar Tirreno gaat
het niet duidelijk waarom hij naar Le Samyn komt.
en dat Dehairs in mijn ploeg staat om daar morgen te spurten :)
Heb je hier nog genoeg budget voor? Hou er rekening mee dat hij nu heel duur gaat zijn en waarschijnlijk 2 transfers nodig gaat hebben om hem in jou ploeg te krijgen.
Bekijk of je dan niet in de problemen komt met transfers voor de Waalse klassiekers etc.
In ieder geval zou ik wachten tot na de strade.
Le samyn is een niet WT koers dus minder punten.
Je kan ook de gok maken dat hij de strade gaat rijden en dan zet je hem er nu al in.
Je bent sowieso de klos door hem niet van bij de start te nemen, iedereen wist toch dat mvdp het niet bij 4 klassiekers ging houden die laat gewoon nooit te ver vooruit in zijn kaarten kijken.