Wat is volgens jullie een ideale verdeling qua kostprijs van renners? En is het een goed idee om wat spaargeld aan de kant te houden? Momenteel heb ik volgende verdeling: 3x2M, 4x3M, 2x4M 2x5M, 2x7M, 3x8M, Philipsen, WVA, VDP en pogi
top of page
bottom of page
Het is belangrijk dat je spaargeld opzij houdt, en de programma’s van de renners in het oog houden en liefst nog wachten met het opstellen van je ploeg.Als je nu kijkt naar PCS daar kan je niet vanuit gaan.Het komt wel de definitieve lijsten van de renners,anders word je daar horendol van en stress ,en dat is 1 van de tien geboden geen overhaastige beslissingen nemen.Ik heb het al gezegd in een post van het forum,begin met de grote 3 ,en vermits 90 tot 95% dezelfde ploeg heeft gaan de kleinere koersen en het Ardennenluik beslissen en zet je ploeg klaar om zo weinig mogelijk transfers te doen .Want je mag een transferpolitiek doen ,en dat mag ,in gedachte vorig jaar de vele valpartijen,ziekte en programmatie wijzigen van de ploegen .En stop met die poll’s ,dat is gewoon de pieren uit de neus vragen om te kopiëren.Je moet je eigen ploeg maken met de renners die in je ploeg wil hebben.
Onpopulaire opinie: Verdeling qua kostprijs maakt geen fluit uit.
Het is een zaak van zoveel mogelijk punten te halen met een beperkt budget. Aka ppm.
Als je denkt dat er vijf 4M renners zijn die 80 punten gaan scoren, is het beter om die op te stellen dan een 8M die er 150 gaat halen.
Om een top notering in dit spel te halen moet je net veel geluk hebben (loterij), de juiste combinatie van de hoogste ppm renners moeten in je team zitten, en dikwijls zitten daar onverwachtse en onvoorspelbare namen tussen.
Als je alle dure en veilige namen selecteert ga je nooit super hoog eindigen, maar wel consistent zijn in je resultaten, bv altijd tussen plek 500 en 1500 eindigen
Verdeling ziet er prima uit. Zolang je uit elke prijscategorie maar de juiste renners weet te plukken.
Een ideale verdeling is moeilijk, gewoon niet té veel middenveld
Ik heb er persoonlijk 5 van 2M