Stel je vraag
1 transfer doen voor PR en RVV
4 transfers gebruiken voor de Ardennen

Ik sta momenteel eerste in mijn competitie maar heb het gevoel dat mijn ploeg te "zwak" is voor de opkomende monumenten. Heb momenteel nog 4 wissels staan. Zou ik nog 1 wissel doen (Ganna, Matthews, Stuyven...) voor de PB en RVV of gewoon wachten en all-in gaan bij de Ardennen?
Ik zou mijn transfers houden. Met de ploeg die je hebt zou je zomaar de top 6 van PR in huis kunnen hebben.
Je zou Mohoric er direct moete uitgedaan hebben, is al even op de sukkel en zou hem voor MSR eruit gedaan hebben voor Ganna (wat ik exact heb gedaan met de casus de lie). Nu heb je al 130 punten gemist met Ganna, P-R is vaak een pech-loterij dus zou ik niet te veel daarop zetten, Stuyven lijkt me wel een goede transfer, maar Matthews en Ganna kunnen ook nog opbrengen.
ik twijfel ook maar als ik bvb pedersen er in wil moet ik een goeie verkopen a la phillipsen of van aert... en anders moet ik er twee verkopen wat dan ook weer nadelig is voor de ardennen... je zou kunnen proberen uit te rekenen wat die ene die je gaat kopen nog zal opleveren... ganna rijdt zondag al niet... ik denk enkel nog paris roubaix... ik deed de lie eruit voor matthews omdat die ook goed is in de ardennen...