Jorgensen lijkt mij mindere keuze vaak is het 2de seizoen even terug voetjes op de grond. Kooij is te duur voor wat hij kan winnen.. Laporte kan veel punten sprokkelen in de koersen die hij riijdt... Benoot blijft wel puntensprokkelen elk jaar dus de keuze is voor mij Laporte of Benoot of allebij...
Mijn voorkeur gaat naar Benoot en Laporte, het is moeilijk te zeggen wie uiteindelijk de meeste punten haalt zijn ook gewoon 4 verschillende renners. Jorgenson zou ik gewoon niet nemen, zal weinig rijden en dacht gelezen te hebben dat hij toch vooral focust op het ronde werk.
Jorgenson gaat vol voor de kasseiklassiekers (Interview wielerflits kapper als ik me niet vergis). Hij is ook nog echt wel een stuk beter dan Laporte en Benoot. Het enige probleem is dat die niet veel rijdt.
Daarom kies ik Laporte en Benoot ,Jorgenson is een betere coureur ,maar hij gaat vol voor de kasseiklassiekers en tegen Pogi, MVDP en Wout,Wout is de absolute kopman ,iedereen in dienst voor Wout ,in PARIJS ROUBAIX heeft hij de grootste kans,maar ik ga er vanuit dat Pogi PR gaat rijden.Anders ga je het parcours niet verkennen.Dus het zal weleens het debuut worden voor het Sloveens wonder.
Wout en Kooij in principe een match ,maar KBK zal nog wel kunnen voor top 3 voor Kooij ,maar MSR dat is andere koffie en bijna 300 km ,daar gaat die tekort komen en zeker tegen Pogi en MVDP.En zoveel rijdt Olav niet,het is topper in wording ,maar nog een jaartje te vroeg .Dat is mijn opinie.
14 de op 35 sec.,als de mannen van UAE het tempo weer gaan opdrijven op de Poggio zelf en niet zoals vorig jaar ,toen begonnen ze er vroeger aan dacht ik.En pogy versmachtte zijn ploeg.Dat gaat dat jaar niet gebeuren.Ik zeg het en ik hoop het dat Kooij dit gaat proberen om er bij te blijven ,maar zonder Wout vrees ik ervoor. De top 10 vorig jaar allemaal namen met kilometers op hun teller.Zelfs Kung kon niet niet mee ook op 35 sec.
ander seizoen, narvaez gaat veel doen voor pogi
denk dat benoot in ardennne gaat groeien naar veel punten, ervoor twijfel ik
Jorgensen lijkt mij mindere keuze vaak is het 2de seizoen even terug voetjes op de grond. Kooij is te duur voor wat hij kan winnen.. Laporte kan veel punten sprokkelen in de koersen die hij riijdt... Benoot blijft wel puntensprokkelen elk jaar dus de keuze is voor mij Laporte of Benoot of allebij...
Mijn voorkeur gaat naar Benoot en Laporte, het is moeilijk te zeggen wie uiteindelijk de meeste punten haalt zijn ook gewoon 4 verschillende renners. Jorgenson zou ik gewoon niet nemen, zal weinig rijden en dacht gelezen te hebben dat hij toch vooral focust op het ronde werk.
In mijn hoofd naast Wout,Laporte en Benoot,Jorgenson neem ik niet omdat hij er maar 4 rijdt,vorig jaar stond die erin van in het begin.