Jullie hebben ongetwijfeld de vorige post ivm waardebepalingen gelezen, dit met als doel meer variatie in de teams te krijgen.
ER WERD OOK BESLIST HET SPEL MET WACHTWOORD TE BEVEILIGEN!
Spelers die de vorige edities bewezen hebben niet zelfstandig een selectie te kunnen maken, zullen het wachtwoord pas later in de mailbox krijgen!
Deze maatregel werd getroffen om het spel leuker te houden voor deelnemers met koerskennis.
En natuurlijk ook om dit forum overzichtelijk te houden.
Vrijdag 14/02 of donderdag 13/02, ik kan niet wachten, het is gewoon zo spannend, maar voor de wielermanager waren er toch altijd renners die hun programma bekend maakten of is da tijdens de wielermanager?
Waar vind je die code
Hoe bekom ik tot het wachtwoord? Of is het spel nog niet zover?
Hallo
Ja wat is het wachtwoord?
Niveau nihil
En Arvid De Kleijn rijdt de sprintklassiekers niet... Snurk...
Zucht.
Jongens. Het is genoeg geweest.
Kheb eventjes mee gedaan aan t mopje in t vorige topic, maar t gaat een beetje te ver nu vind ik.
Er is geen sprake van een wachtwoord. Blijf allemaal kalm. Een dezer dagen komt t spel wel online en dat zal voor ieder gelijk zijn.
Laat u niet vangen heren, hier is een soort subcultuur ontstaan omtrent het verspreiden van misinformatie. Men haalt hier amusement uit
Hoe krijg je het wachtwoord?
Het is oneerlijk dat zij meer tijd krijgen voor een goei team. En hoe kan je zien dat een team niet zelfstandig is gemaakt. Het is een forum we delen hier info dan is het toch logisch
Wanneer is het dan de bedoeling dat anderen hun wachtwoord krijgen? Ik vind het pure vriendjespolitiek, het slaat nergens op
Hoe kan er bepaald worden dat dit niet zelfstandig werd gemaakt, pure onzin. Al de info die andere geven dat de manager al online is is flauwe kul. Er is ook niemand die bewijst dat ze al op de manager kunnen
Het spel leuker?? Nu zit ik nog langer in de stress