Tijdens de Vuelta 2024 trad er wat wielermanagermoeheid op, maar ondertussen zijn de batterijen opgeladen voor een nieuwe Sporza Wielermanager. De voorjaarscompetitie is wat mij betreft ook nog altijd de leuktste campagne in de wielermanager. Ik heb er enorm veel zin in en de eerste longlist begint vorm te krijgen!!
Het belooft een pittige puzzel te worden nu onze Teddy Pikachu van plan is om een volwaardig voorjaar te worden. Iedereen gaat Jasper Philipsen, WVA, MVDP en de Sloveense wereldkampioen in de ploeg willen. Ik ben benieuwd naar het restbudget als je die 4 in de ploeg hebt :)
After some cycling manager fatigue during the Vuelta, the batteries are fully recharged for a new season! Spring is always the best part—nothing beats the chaos of putting together the perfect team. But with Teddy Pikachu stepping up and everyone wanting Jasper, WVA, MVDP, and the Slovenian world champ… good luck having any budget left! Might need to check out the Subway menu Germany for a budget-friendly recovery meal.