Ik zit ik hetzelfde schuitje maar dan met Muzic vs Baril. Als Muzic/Moolman top5 rijden in WP en top8 in Luik zullen ze waarschijnlijk meer punten pakken dan de alternatieven.
Ik dacht zoiets Baril/Mavi: 8e in BP, 11e in Amstel, 10e in WP en 13e in Luik =50pt
Als Muzic/Moolman al 5e wordt in WP dan hebben ze al 36pt dan moeten ze nog 10e worden in Luik om beter te doen.
Ik heb vandaag mijn drie transfers gedaan. Maar daarvoor was het noodzakelijk om Wiebes er al uit te zetten. En Georgi. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Wiebes, Georgi en Consonni eruit (22 punten). Chabbey, Longo Borghini en Moolman er in. Ik had er liever Guazzini uitgegooid maar dan kwam ik net n puntje tekort.
Nee, geen Balsamo. Helaas. Startteam: Vollering, Kopecky, Wiebes, van Anrooij, Niewiadoma, Guazzini, Georgi, Consonni, Persico, Armitage, Barale en Skalniak-skoja. Wel spijt van Armitage en Guazzini.
Met nog drie transfers over ga je nog brokken kunnen maken in de komende koersen. Ik sta +_750 denk ik maar dat gaat alleen maar minder worden met zulke concurrentie...
Ja ik zou het ook zo doen en dan kun je na de Amstel ook al een beetje kijken wie er precies goed is om met Wiebes te vervangen. (Ludwig/Moolman/Chabbey/Paladin/Realini)
Wat denken jullie voor een garcia voor 4 wedstrijden tov een moolman voor 2 laatste (fleche wallonne en luik) puntengewijs meeste opbrengt?
Ik heb vandaag mijn drie transfers gedaan. Maar daarvoor was het noodzakelijk om Wiebes er al uit te zetten. En Georgi. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Hier mijn team