Nog mensen die bijna niemand hebben die woensdag aan de start staat bij de vrouwen? Ik heb enkel Consonni, die precies toch nie in haar beste vorm is. Spijtig dat SD-Worx niet start door blessuregolf. Heb al veel spijt dat ik balsamo niet in mijn team genomen heb. Ben telkens plaatsen aan het verliezen in de laatste wedstrijden.
top of page
bottom of page
Consonni wss snelst gespurt van iedereen, alleen jammer dat ze niet goed zat voor de spurt
Consonni in laatste 20km tegen de grond, het lijkt haar ook niet volledig mee te zitten dit jaar.
Zit even later wel weer direct in peloton
Kool vol zelfvertrouwen in startinterview.
Balsamo, Consonni, Norsgaard, Kool. Die laatste gaat haar 5m niet echt waard zijn vrees ik.
Ik heb Balsamo, Jackson, De Wilde en Norsgaard
Ik heb misschien iets teveel de nadruk gelegd op sprintsters in mijn ploeg, want heb morgen naast Balsamo en Consonni ook nog Norsgaard, Athosalo en Ruegg in mijn ploeg. Wiebes heeft zoals gezegd iedereen, maar voor mij blijft de grote vraag wanneer juist Wiebes te wisselen voor vb. een Longo Borghini, Vos of Persico,..
idem hier, al maakt het starten van Wiebes niet echt uit aangezien niemand haar niet heeft