Wie zou ik kopvrouw maken voor le Samyn? Ik heb Armitage, Ahtosalo, Guazzini, Confalonieri, Norsgaard en Schweinberger. Wie hebben jullie allemaal voor Le Samyn en wie is jullie kopvrouw?
Idd ik heb wel De Jong en ben ik zeer blij mee. Mieke Dockx heeft in de podcast wel uitstekende tips gegeven want ook Victoire Berteau was een tip van haar en is 9e vandaag
De Jong was 2de achter Kool in de pelotonsprint (totaal 8ste), maar spijtig voor jou was het niet voor 1ste plaats. Ik had op Consonni (17de) gerekend maar die heeft laten lopen in de eindsprint.
Truyen, Norsgaard, Barbieri, Docx doen mee van mijn ploeg en ik ga voor 't chauvinisme en voor een spiegeling aan de verrassende winst van Menten vorig jaar en ga voor Docx.
Emma Norsgaard heeft al mooie resultaten neergezet in deze koers en is kopvrouw van haar team wellicht, dus ik zou haar kiezen. Ikzelf heb nog Armitage, Ruegg, Athosalo en Consonni. Voor mezelf twijfel ik dus tussen Norsgaard en Consonni als kopvrouw morgen. (Consonni is op papier de snelste van deze vrouwen.)
Verdorie heb die Ahtosalo er last minute nog uit gedaan omdat ik Worst een leukere naam vond.
Je hebt de Top 3 vandaag in jouw team, dat wordt een topscore!
Ik heb Thalita de Jong kopvrouw, was heel sterk in Omloop
Truyen, Norsgaard, Barbieri, Docx doen mee van mijn ploeg en ik ga voor 't chauvinisme en voor een spiegeling aan de verrassende winst van Menten vorig jaar en ga voor Docx.
Ik heb consonni, goossens, ahtosalo en armitage. Consonni kopvrouw
Emma Norsgaard heeft al mooie resultaten neergezet in deze koers en is kopvrouw van haar team wellicht, dus ik zou haar kiezen. Ikzelf heb nog Armitage, Ruegg, Athosalo en Consonni. Voor mezelf twijfel ik dus tussen Norsgaard en Consonni als kopvrouw morgen. (Consonni is op papier de snelste van deze vrouwen.)