Zou haar graag inbrengen voor DDVL, maar weet niet echt voor wie. Kan haar door budget enkel 1 op 1 wisselen met Kopecky, Wiebes, Vollering of Niewiadoma. 1 van deze uit trasfereren zou niet slim zijn dus zal wel dubbele transfer moeten zijn.
Voor dubbele transfer zou ik Balsamo en Consonni eruit kunnen doen, maar
Consonni heeft grote kans in DDVL.
Beste is voor de Ronde die 2 eruit, denk ik.
Wat denken jullie?
Ik heb haar voor aanvang zelfs niet overwogen. Dacht dat ze max top 10-15 zou rijden dit jaar maar ze is verdorie goed bezig. Go Vos!
Ik zit met net dezelfde toppers Wiebes, Vollering, Kopecky en Niewadoma die ik allen nog wil houden voorlopig. Dwars door Vlaanderen is bij de vrouwen blijkbaar een niet-World Tourwedstrijd, waardoor er geen grote punten aan vasthangen. Daarom ga ik zeker nog niet wisselen morgen en wil ik DDV gebruiken om te zien wie goed rijdt.
De rensters ( die ik mis) die ik in eerste plaats nu viseer, zijn Longho Borghini en Vos.
Ik denk er ook aan om bijvoorbeeld nu Balsamo en Guazzini/Consonni uit te transferen maar weet niet wie als tweede in te brengen. Als ik 1 op 1 zou doen is het met Persico, maar die houd ik best voor de Ardennen denk ik.
Als je Vos persé wilt zou ik haar er al voor Dwars inzetten…