We staan beiden net buiten de Top 100, maar met onze teams voor LBL is bovenstaande doelstelling zeker mogelijk. In de minicompetitie van dit Forum DLO sta je bovenaan en met naast alle grote toppers en bij jou nog Muzic en Chabbey(tegenover alleen Moolman bij mij), verwacht ik dat het moeilijk wordt voor mij om nog op 1 te geraken. Muzic voor 4M (die ik hier op het Forum enkele keren aanhaalde), heb ik uiteindelijk zelf niet kunnen nemen als transfer(LB, Vos en Moolman genomen). Zij zal wellicht het verschil maken in de eindafrekening.
Uiteindelijk heb je blijkbaar toch voor de mindere Baril gekozen(wellicht omdat ze meer koersen reed) ipv Muzic als laatste goedkopere transfer. Persico heeft dan jammer genoeg voor jou nog niet veel koersen meegereden. In de minicompetitie van Forum DLO zal het nog spannend zijn zondag om te zien wie bovenaan zal eindigen. Wellicht nog 3 kanshebbers..
Had een team gemaakt voor de klassiekers zoals GW, DDVL en de Ronde en ben 1e van de speeldag. Miss tegen de gang van het spel in om een 2e account te maken, maar is wel leuk om dan eens te zien hoe je het doet in de dagrangschikking.
De meesten hebben hier vandaag goed gescoord blijkbaar, ikzelf alleen de winnares niet vandaag, maar wel de rest van Top 5 en Vollering.
Nu op plaats 168 in totaalklassement voorlopig. Waar staan jullie na dit 1ste Monument bij de vrouwen?
Nog 2 wissels over voor Ardennen.
(Ik had een aparte post gemaakt over de voorlopige stand, maar die staat onder review..)
Laat die puntjes maar komen
Wiebes en Paternoster echt wel super sterk als ‘sprinters’
Heb al spijt dat ik Wiebes eruit gedaan heb. Weliswaar voor vos, maar toch
Wie hebben jullie allemaal meezitten?
Ik (alleen) Longo en Wiebes, in de achtervolgende groep wel Shirin, Pfeifer, Lotte en Vollering