Ik vraag het omdat ik het bij de vrouwen namelijk enorm lastig vind om transfers in te zetten. Letterlijk alle rensters van 6 miljoen of meer rijden nog Roubaix en/of Amstel en/of het Ardennenluik.
Ik vind het bij de dames precies ook lastiger om bij te sturen. Als je in je startteam Vos en Longo Borghini niet had, is het lastig om nog op te schuiven in het klassement.
Het zou kunnen dat ze haar eraf rijden maar ik vind het risico te groot. Als het dan op een sprint aankomt wint ze bijna zeker. Ook als je de transfer na de Amstel doet weet je al wie goed is en wie niet, nu is dat nog een beetje een gok.
Ik vraag het omdat ik het bij de vrouwen namelijk enorm lastig vind om transfers in te zetten. Letterlijk alle rensters van 6 miljoen of meer rijden nog Roubaix en/of Amstel en/of het Ardennenluik.
Kheb gehoord dat ze speciaal voor de Amstel heeft getraind en dat ze die enorm graag wil winnen, in Roubaix zal ze ook wel goe zijn
Roubaix kan ze volgens mij mee met de beste, top5 moet zeker haalbaar met een sterke sprint die ze heeft.
Amstel schat ik haar kansen niet hoog in, maar wel een grote kans op10Tpt