Ivm de mannen volg ik het vrouwenwielrennen veel minder goed op, de meeste toppers ken ik wel maar ook weer niet exact op welk terrein ze uitblinken. Zo kon ik Nieuwidoma, Vos, Van Anrooij en Kool niet in m'n team doen passen. Hebben jullie tips voor mijn team?
Mijn doel is vooraal een competitief (maar ook nt overdreven) team te maken voor het jaarklassement in de manager.

Zeer goed team! Met niewiadoma kan je gerust afwachten hoe ze al presteert in de eerste koersen, ze zal vooral focussen op de Ardense
Niewiadoma zal wel weer goed rijden, maar vrees dat ze de 10 miljoen niet zal kunnen opbrengen. In Van Anrooij heb ik ook iets minder geloof dan vorig jaar, toen een van de eerste namen in mn team. Vos zou ik er wel proberen in te passen, altijd een garantie op veel punten
Ik breng pas later Kopecy, Vos en Reusser in wegens ze de eerste 6 wedstrijden bijna tot niet rijden. Gewaagd met maar 3 transfers maar mss ook het overwegen waard
Ik koos voor niewiadoma boven balsamo owv voorlopig beperkte schema van die laatste. N. is tevens iets allrouder vind ik.
Voor Vos en Van Anrooije heb ik ook geen plaats.
Vas is een leuke maar vind ik ietsje overprijsd. Ev. kan je Vas en De Schepper <->Kool en 2m?
Al een goed Team, Balsamo er misschien uit voor Vos of Niewiadoma?